DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Копнене животиње и биљке, утврђивање

Thumbnail
2021
33. Kopnene zivotinje i biljke, utvrdjivanje, B5.png (181.5Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (пети разред). Ученик ће бити у стању да: идентификује основне прилагођености спољашње грађе живих бића на услове животне средине, укључујући и основне односе исхране и распрострањење.
Кључне речи:
копнени начин живота / копнена средина / адаптације / прилагођености / прилагођености копнених биљака / прилагођености копнених животиња / адаптације копнених врста / услови копнене средине
Аутори:
Сања Чукић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1846575/814/os5-biologija-33-cas-kopnene-zivotinje-i-biljke-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1788
Квалификација:
Други циклус основног образовања
Разред:
5. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1846575/814/os5-biologija-33-cas-kopnene-zivotinje-i-biljke-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1788

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања