DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Кретање, мишићи, обрада и утврђивање

Thumbnail
2020
13. Kretanje, misici, obrada i utvrdjivanje, B6.png (184.7Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (шести разред). Ученик ће бити у стању да: упореди грађу животиња, биљака и бактерија на нивоу ћелија и нивоу организма; повеже грађу и животне процесе на нивоу ћелије и нивоу организма; одреди положај органа човека и њихову улогу; користи лабораторијски прибор и школски микроскоп за израду и посматрање готових и самостално израђених препарата.
Keywords:
кретање / мишићи / врсте мишића / облици кретања
Authors:
Славољуб Тоскић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1800215/815/os6-biologija-13-cas-kretanje-misici-obrada-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1840
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
6. разред
Language:
sr
Course general:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1800215/815/os6-biologija-13-cas-kretanje-misici-obrada-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1840

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback