DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Слагање предиката са субјектом у лицу, роду и броју, обрада

Thumbnail
2021
5.153 (124).jpg (24.73Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (пети разред). Ученик ће бити у стању да: разликује променљиве речи од непроменљивих; разликује категорије рода, броја, падежа речи које имају деклинацију; употребљава падежне облике у складу са нормом; разликује основне реченичне чланове (у типичним случајевима).
Keywords:
слагање предиката са субјектом / субјекат / предикат / лице / род / број / падежи
Authors:
Милица Митић
Date:
2021
Publisher:
  • Mинистарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2089600/814/os5-srpski-jezik-i-knjizevnost-124-cas-slaganje-predikata-sa-subjektom-u-licu-rodu-i-broju-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1930
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2089600/814/os5-srpski-jezik-i-knjizevnost-124-cas-slaganje-predikata-sa-subjektom-u-licu-rodu-i-broju-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1930

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback