DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Нејдначине које се своде на квадратне, обрада

Thumbnail
2021
s2.43.PNG (204.9Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (други разред). Ученик ће бити у стању да: скицира и тумачи график квадратне функције и користи је у реалним ситуацијама; трансформише и израчуна вредност израза са степенима користећи својства операција и функција, по потреби користећи калкулатор; анализира и образложи поступак решавања задатка и дискутује број решења.
Кључне речи:
квадратна функција / квадратни трином / квадратне неједначине / дискриминанта
Аутори:
Оља Костић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1889240/620/ss2-matematika-49-cas-nejednacine-koje-se-svode-na-kvadratne-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2114
Квалификација:
Гимназија
Разред:
2. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1889240/620/ss2-matematika-49-cas-nejednacine-koje-se-svode-na-kvadratne-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2114

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања