DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Конструкција трапeза, утврђивање

Thumbnail
2021
6.97..jpg (34.90KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (шести разред). Ученик ће бити у стању да: конструише троугао, паралелограм и трапез на основу задатих елемената (странице и углови троуглова и чегвороуглова и дијагонала четвороугла); примени својства троуглова и четвороуглова у једноставнијим проблемским задацима.
Cuvinte cheie:
трапез / особине трапеза / елементи трапеза / разлагање трапеза / конструкције трапеза
Autori:
Љиљана Рајчић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1990369/609/os6-matematika-97-cas-konstrukcija-trapeza-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2243
nivel de educatie:
Други циклус основног образовања
Grad:
6. разред
Limba:
sr
Curs general:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1990369/609/os6-matematika-97-cas-konstrukcija-trapeza-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2243

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback