DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Пад Западног римског царства, утврђивање

Thumbnail
2021
35. Pad Zapadnog rimskog carstva, utvrđivanje, IST5.png (192.4Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (пети разред). Ученик ће бити у стању да: разликује узроке од последица најзначајнијих догађаја у историји античког Рима; користећи дату информацију или ленту времена, смести историјску појаву, догађај и личност из историје античког Рима у одговарајући миленијум, век или деценију.
Keywords:
Велика сеоба народа / подела Римског царства / пад Западног римског царства / Варвари / Хуни / Германи
Authors:
Теодора Опарница
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2129017/814/os5-istorija-35-cas-pad-zapadnog-rimskog-carstva-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2349
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Историја
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2129017/814/os5-istorija-35-cas-pad-zapadnog-rimskog-carstva-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2349

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback