DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Састављање једначина хемијских реакција, обрада; Писање једначина хемијских реакција, утврђивање; Хемијске једначине и реакције, комбиновани задаци, утврђивање

Thumbnail
2021
23. Sastavljanje jednačina hemijskih reakcija, obrada. Pisanje jednačina hemijskih reakcija, utvrđivanje. Hemijske jednačine I reakcije, kombinovani zadaci, utvrđivanje - H7.png (203.5Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Хемију (седми разред). Ученик ће бити у стању да: напише једначине хемијских реакција и објасни њихово квалитативно и квантитативно значење.
Keywords:
хемијске реакције / хемијске једначине / састављање једначина хемијских реакција
Authors:
Јелена Спасојевић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1980770/818/os7-xemija-23-cas-sastavljanje-jednacina-xemijskix-reakcija-obrada-pisanje-jednacina-xemijskix-reakcija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2771
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
7. разред
Language:
sr
Course general:
Хемија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1980770/818/os7-xemija-23-cas-sastavljanje-jednacina-xemijskix-reakcija-obrada-pisanje-jednacina-xemijskix-reakcija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2771

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback