DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Соли - комбиновани задаци, утврђивање

Thumbnail
2021
28. Soli - kombinovani zadaci, utvrđivanje, H8.png (234.7Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Хемију (осми разред). Ученик ће бити у стању да: напише формуле и именује оксиде, киселине, базе и соли; напише и тумачи једначине хемијских реакција метала и неметала; испита, опише и објасни својства оксида, неорганских киселина, база и соли, препозна на основу формуле или назива представнике ових једињења у свакодневном животу и повеже њихова својства са практичном применом.
Keywords:
соли / формуле соли / називи соли / добијање соли / реакције неутрализације / дисоцијација соли
Authors:
Владимир Вучковић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2399538/821/os8-xemija-28-cas-soli-kombinovani-zadaci
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2862
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Хемија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2399538/821/os8-xemija-28-cas-soli-kombinovani-zadaci
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2862

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback