DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Естри, обрада

Thumbnail
2021
48. Estri, obrada, H8.png (196.2Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Хемију (осми разред). Ученик ће бити у стању да: напише формуле и именује представнике класа органских једињења имајући у виду структурну изомерију; испита, опише и објасни физичка и хемијска својства представника класа органских једињења и повеже својства једињења са њиховом практичном применом; објасни и хемијским једначинама представи хемијске промене карактеристичне за поједине класе органских једињења.
Ključne reči:
естри / органска једињења са кисеоником / алкохоли / карбоксилне киселине
Autori:
Љиљана Ристић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1990711/615/os8-xemija-48-cas-estri-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2943
Kvalifikacija:
Други циклус основног образовања
Razred:
8. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Хемија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1990711/615/os8-xemija-48-cas-estri-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2943

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja