DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Зависност количника од промене делиоца, обрада

Thumbnail
2021
4. 83.PNG (337.3Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за математику (4. разред). Ученик ће бити у стању да: прочита, запише и упореди природне бројеве и прикаже их на бројевној правој; изврши четири основне рачунске операције у скупу N0; састави израз, израчуна вредност бројевног израза и примени својства рачунских операција.
Keywords:
функционална зависност / својства рачунских операција / дељење / изрази са променљивом / зависност резултата рачунских операција од њених компоненети / количник
Authors:
Снежана Ђорђевић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2060683/603/os4-matematika-149-cas-zavisnost-kolicnika-od-promene-delioca-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/328
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2060683/603/os4-matematika-149-cas-zavisnost-kolicnika-od-promene-delioca-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/328

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback