DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дисање, фотосинтеза, транспирација, обрада

Thumbnail
2021
21. Disanje, fotosinteza, transpiracija, obrada, B8.png (212.7Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (осми разред). Ученик ће бити у стању да: повеже грађу ћелијских органела са њиховом улогом у метаболизму ћелије; идентификује регулаторне механизме у одржавању хомеостазе; илуструје примерима везу између физиолошких одговора живих бића и промена у спољашњој средини.
Keywords:
ћелијско дисање / анаеробно дисање, аеробно дисање / АТП, енергија / фотосинтеза / светла и тамна фаза фотосинтезе / транспирација / стома
Authors:
Барбара Јовчић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2459861/821/os8-biologija-21-cas-disanje-fotosinteza-transpiracija-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3359
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2459861/821/os8-biologija-21-cas-disanje-fotosinteza-transpiracija-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3359

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback