DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Јединство грађе и функције као основа живота, систематизација

Thumbnail
2022
64. Jedinstvo gradje i funkcije kao osnova zivota, sistematizacija, B8.png (209.1Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (осми разред). Ученик ће бити у стању да: повеже грађу ћелијских органела са њиховом улогом у метаболизму ћелије; идентификује регулаторне механизме у одржавању хомеостазе; илуструје примерима везу између физиолошких одговора живих бића и промена у спољашњој средини.
Keywords:
јединство грађе и функције као основа живота / ћелијске органеле / транспорт материја кроз ћелијску мембрану / ћелијско дисање / чулно-нервни систем / бесполно и полно размножавање / хуморална регулација / потпуно развиће
Authors:
Бранка Кремић
Date:
2022
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2662300/821/os8-biologija-64-cas-jedinstvo-gradje-i-funkcije-kao-osnova-zivota
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3403
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2662300/821/os8-biologija-64-cas-jedinstvo-gradje-i-funkcije-kao-osnova-zivota
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3403

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback