DOOR - Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Slovenský 
    • Srbský (cyrillic)
    • Srbský (latinský)
    • Angličtina
    • Bosniansky
    • Chorvátsky
    • Мaďarský
    • Bulharský
    • Slovenčina
    • Albánsky
    • Rumunský
    • Ruský
  • Prihlásiť sa
Zobraziť položku 
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Човек и рељеф, позитивни и негативни утицаји, обрада

Thumbnail
2021
OSG5-21.png (99.79Kb)
Skupina digitálnych zdrojov
Моја школа - РТС Планета
Metadáta
Zobraziť celý záznam položky
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Географију (5. разред). Ученик ће бити у стању да: наведе примере деловања човека на промене у рељефу (бране, насипи, копови); разликује одговорно од неодговорног понашања човека према природним ресурсима и опстанку живота на планети Земљи.
Kľúčové slová:
рељеф / позитивни и негативни утицаји човека на рељеф
Autor:
Мирјана Николић
Dátum:
2021
Vydavateľ:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1958101/606/os5-geografija-21-cas-covek-i-reljef-pozitivni-i-negativni-uticaji-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3443
Stupeň vzdelania:
Други циклус основног образовања
Stupeň:
5. разред
Jazyk:
sr
Všeobecný kurz:
Географија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1958101/606/os5-geografija-21-cas-covek-i-reljef-pozitivni-i-negativni-uticaji-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3443

Poslať spätnú väzbu

 

 

Všetky dspaceSkupiny digitálnych zdrojovAutorTitulPredmetyTáto skupina digitálnych zdrojovAutorTitulPredmety

Štatistika

Zobraziť štatistiku použitia

Poslať spätnú väzbu