DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Краљевина СХС, конституисање државе, утврђивање

Thumbnail
2021
17. Kraljevina SHS, konstituisanje države, utvrđivanje, IST8.png (184.8Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (осми разред). Ученик ће бити у стању да: уочи динамику различитих историјских појава и промена на историјској карти; доведе у везу узроке и последице историјских догађаја, појава и процеса на конкретним примерима; уочи елементе континуитета и дисконтинуитета српске државности; изведе закључак о повезаности националне историје са регионалном и светском, на основу датих примера.
Keywords:
Нишка декларација / Крфска декларација / Краљевина СХС / Видовдански устав / Александар Карађорђевић / југословенска идеја
Authors:
Милош Неговановић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2479653/821/os8-istorija-17-cas-kraljevina-sxs-konstituisanje-drzave-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3788
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Историја
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2479653/821/os8-istorija-17-cas-kraljevina-sxs-konstituisanje-drzave-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3788

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback