DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Hrvatski 
    • Srpski (ćiril)
    • Srpski (latinski)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijaviti se
Pogledajte stavku 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte stavku
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte stavku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Иузрачунавање површине правоугаоника, утврђивање

Thumbnail
2020
4.25..jpg (63.94KB)
Grupa digitalnih resursa
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaži puni zapis predmeta
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (четврти разред). Ученик ће бити у стању да: прочита, упореди и претвори јединице за мерење површине и запремине; израчуна површину квадрата и правоугаоника; реши проблемске задатке у контексту мерења.
Ključne riječi:
мерење површине / јединице за мерење површине / површина правоугаоника / поплочавање
Autori:
Андреа Поповић
Datum:
2020
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1761603/603/os4-matematika-51-cas-izracunavanje-povrsine-pravougaonika-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/378
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Stupanj:
4. разред
Jezik:
sr
Opći tečaj:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1761603/603/os4-matematika-51-cas-izracunavanje-povrsine-pravougaonika-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/378

Pošalji povratne informacije

 

 

Sav dspaceGrupa digitalnih resursaAutoriTitulaSubjektiOva grupa digitalnih resursaAutoriTitulaSubjekti

Statistika

Pogledajte statistiku upotrebe

Pošalji povratne informacije