DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Спајање различитих материјала. Стварање нових предмета. Обликовање (вежбање)

Thumbnail
2021
1.14.png (611.0Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Ликовну културу (први разред). Ученик ће бити у стању да: пореди своје утиске и утиске других о уметничким делима, изгледу објеката/ предмета и облицима из природе и окружења; обликује једноставне фигуре од меког материјала.
Keywords:
меко – тврдо / спајање различитих материјала / преобликовање / геометријски облици
Authors:
Драгана Богдановић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2002115/594/os1-likovna-kultura-14-cas-spajanje-razlicitix-materijala-stvaranje-novix-predmeta-oblikovanje-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3805
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Ликовна култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2002115/594/os1-likovna-kultura-14-cas-spajanje-razlicitix-materijala-stvaranje-novix-predmeta-oblikovanje-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3805

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback