DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Грађа ћелијских мембрана, обрада

Thumbnail
2021
36. Gradja celijskih membrana, obrada, B1.png (253.7Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (први разред). Ученик ће бити у стању да: упоређује прокариотску и еукариотску ћелију на основу биохемијских, анатомских и морфолошких карактеристика; доведе у везу утицај чинилаца из спољашње и унутрашње средине са динамиком ћелијских процеса.
Keywords:
ћелијска мембрана, плазма мембрана / грађа ћелијске мембране / улоге ћелијске мембране / ендоцитоза и егзоцитоза / фосфолипиди / мембрански протеини / гликопротеини и гликолипиди
Authors:
Стручно веће биологије у Гимназији „Вељко Петровић“ у Сомбору
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2012717/617/ss1-biologija-36-cas-gradja-celijskix-membrana
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3956
Education Level:
Гимназија
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2012717/617/ss1-biologija-36-cas-gradja-celijskix-membrana
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3956

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback