DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Упоређивање разломака

Thumbnail
2020
5. 58.JPG (110.0Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (пети разред). Ученик ће бити у стању да: прочита, запише, упореди и представи на бројевној полуправој разломке у оба записа и преводи их из једног записа у други.
Fjalë kyçe:
упоређивање разломака / проширивање разломака / најмањи заједнички садржалац / скраћивање разломака / највећи заједнички делилац / претварање мешовитог броја у неправи разломак / претварање неправог разломка у мешовити број
Autor:
Даница Ђорђевић
Datë:
2020
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1821526/814/os5-matematika-58-cas-uporedjivanje-razlomaka
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3987
Niveli i arsimit:
Други циклус основног образовања
Gradë:
5. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1821526/814/os5-matematika-58-cas-uporedjivanje-razlomaka
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3987

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime