DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Економско-географска валоризација природних услова и ресурса у Србији, обрада

Thumbnail
2021
SSG3-33.PNG (235.3Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Географију (3. разред гимназије). Ученик ће бити у стању да: вреднује утицај географских фактора на демографски развој, размештај становништва, насеља и привреде у Србији; анализира узроке и последице актуелног стања развоја привреде у Србији; изводи закључке о узајамном односу физичко-географских и друштвено-географских одлика на развој Србије и регионалних целина.
Fjalë kyçe:
привреда Србије / економско-географска валоризација природних услова и ресурса у Србији
Autor:
Бранислава Ненезић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1914860/623/ss3-geografija-33-cas-ekonomsko-geografska-valorizacija-prirodnix-uslova-i-resursa-u-srbiji
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4161
Niveli i arsimit:
Гимназија
Gradë:
3. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Географија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1914860/623/ss3-geografija-33-cas-ekonomsko-geografska-valorizacija-prirodnix-uslova-i-resursa-u-srbiji
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4161

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime