DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сабирање и одузимање децималних бројева, утврђивање

Thumbnail
2021
5. 95.JPG (108.8Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (пети разред). Ученик ће бити у стању да: прочита, запише, упореди и представи на бројевној полуправој разломке у оба записа и преводи их из једног записа у други; одреди месну вредност цифре у запису децималног броја.
Keywords:
децимални запис разломка / сабирање и одузимање децималних бројева / извођење сабирања и одузимања децималних бројева / табела / задаци из свакодневног живота
Authors:
Маријана Микуљевић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1983871/814/os5-matematika-95-cas-sabiranje-i-oduzimanje-decimalnix-brojeva-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4193
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1983871/814/os5-matematika-95-cas-sabiranje-i-oduzimanje-decimalnix-brojeva-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4193

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback