DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Симетричност двеју фигура у односу на праву, утврђивање

Thumbnail
2021
5. 131.JPG (105.1Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (пети разред). Ученик ће бити у стању да: идентификује оснoсиметричну фигуру и одреди њену осу симетрије; симетрично преслика тачку, дуж и једноставнију фигуру користећи геометријски прибор.
Keywords:
осна симетрија у равни / оса симетрије фигуре / квадратна мрежа / осносиметрична фигура / пресликавање тачке, дужи, круга, троугла, квадрата и правоугаоника / цртање / геометријски прибор
Authors:
Љиљана Рајчић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2104555/814/os5-matematika-131-cas-simetricnost-dveju-figura-u-odnosu-na-pravu-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4336
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2104555/814/os5-matematika-131-cas-simetricnost-dveju-figura-u-odnosu-na-pravu-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4336

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback