DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Четврти писмени задатак

Thumbnail
2021
5. 140.JPG (95.17Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (пети разред). Ученик ће бити у стању да: израчуна вредност једноставнијег бројевног израза и реши једноставну линеарну једначину и неједначину; конструише симетралу дужи, симетралу угла и примењује њихова својства; конструише праву која је нормална на дату праву или паралелна датој прави.
Keywords:
задаци са изразима / задаци са једначинама / сложена једначина / симетрала дужи и симетрала угла / геометријски прибор / конструкција / конструкција нормале / пресликавање тачке, дужи, круга, троугла, квадрата и правоугаоника / једначине и неједначине у скупу разломака
Authors:
Саша Катачић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2137341/814/os5-matematika-140-cas-cetvrti-pismeni-zadatak
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4382
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2137341/814/os5-matematika-140-cas-cetvrti-pismeni-zadatak
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4382

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback