DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Књижевност (обнављање)

Thumbnail
2021
81. час.png (401.2Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик и књижевност (4. разред). Ученик ће бити у стању да: утврди тематске, идејне, језичке, композиционе и жанровске особине књижевног текста; самостално бира књижевна дела изван програма ослањајући се на стечена знања и усвојене вредности
Keywords:
Савремена српска проза / Модерна проза / Технике приповедања / Солилоквиј / Интроспекција / Структура / Михаило Лалић / Владан Десница / Меша Селимовић / Иво Андрић / Александар Тишма / Данило Киш / Милорад Павић
Authors:
Давид Мандић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2003284/626/ss4-srpski-jezik-i-knjizevnost-81-cas-knjizevnost-obnavljanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4411
Education Level:
Гимназија
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2003284/626/ss4-srpski-jezik-i-knjizevnost-81-cas-knjizevnost-obnavljanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4411

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback