DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Позициони запис целог броја, превођење из једног позиционог система у други, утврђивање

Thumbnail
2020
M1.19.JPG (210.1Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (1. разред). Ученик ће бити у стању да: превeдe цеo број из једног позиционог система у други.
Кључне речи:
позициони запис целог броја / превођење целог броја из једног позиционог система у декадни позициони систем / превођење целог броја из декадног у други позициони систем
Аутори:
Милена Декић
Датум:
2020
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1705900/617/ss1-matematika-19-cas-pozicioni-zapis-celog-broja-prevodjenje-iz-jednog-pozicionog-sistema-u-drugi-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4494
Квалификација:
Гимназија
Разред:
1. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1705900/617/ss1-matematika-19-cas-pozicioni-zapis-celog-broja-prevodjenje-iz-jednog-pozicionog-sistema-u-drugi-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4494

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања