DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Степеновање декадне јединице целим бројем, обрада

Thumbnail
2020
M1.22.JPG (224.0Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (1. разред). Ученик ће бити у стању да: преводи рационалне бројеве из једног записа у други; на основу реалног проблема састави и израчуна вредност бројевног израза (са или без калкулатора), процени вредност једноставнијих израза и тумачи резултат.
Ključne reči:
степен броја са целобројним изложиоцем / особине степена / стандардни (научни) запис броја
Autori:
Милица Лазаревић Пауновић
Datum:
2020
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1717413/617/ss1-matematika-22-cas-stepenovanje-dekadne-jedinice-celim-brojem-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4497
Kvalifikacija:
Гимназија
Razred:
1. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1717413/617/ss1-matematika-22-cas-stepenovanje-dekadne-jedinice-celim-brojem-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4497

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja