DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Исправка првог писменог задатка.

Thumbnail
2020
27 Ispravka prvog pismenog zadatka.jpg (47.34Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (7. разред). Ученик ће бити у стању да: упути уобичајене молбе и захтеве; описује радње, стања и збивања уз употребу одговарајућих прилога; упути уобичајене молбе и захтеве; разуме једноставније текстове који се односе на опис особа, биљака, животиња, предмета, места, појaва, радњи, стања и збивања
Fjalë kyçe:
Творба и употреба прилога за начин (beautifully, quickly, happily, well, bаdly, fast, hard...) / The Present Simple Tense за изражавање појава, радњи, стања и збивања у садашњости / Индиректне наредбе и молбе
Autor:
Борко Петровић
Datë:
2020
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1815985/612/os7-engleski-jezik-27-cas-ispravka-prvog-pismenog-zadatka
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4700
Niveli i arsimit:
Други циклус основног образовања
Gradë:
7. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Енглески језик
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1815985/612/os7-engleski-jezik-27-cas-ispravka-prvog-pismenog-zadatka
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4700

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime