DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Од старог до новог - израда употребних предмета од материјала за рециклажу (вежбање)

Thumbnail
2021
3.razred_21.čas.jpg (237.0Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Ликовну културу (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: преобликује, самостално или у сарадњи са другима, амбалажу и предмете за рециклажу мењајући им употребну функцију; повеже уметничко занимање и уметнички занат са одговарајућим продуктом; користи одабране податке и информације као подстицај за стваралачки рад.
Keywords:
рециклажа / стари занати / ткање / скулптуре
Authors:
Радица Томић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1958489/808/os3-likovna-kultura-21-cas-od-starog-do-novog-izrada-upotrebnix-predmeta-od-materijala-za-reciklazu-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4707
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
3. разред
Language:
sr
Course general:
Ликовна култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1958489/808/os3-likovna-kultura-21-cas-od-starog-do-novog-izrada-upotrebnix-predmeta-od-materijala-za-reciklazu-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4707

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback