Боја и дуж – обрада, вежбање
Описание:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Информатику и рачунарство (седми разред). Ученик ће бити у стању да: уз помоћ програмске библиотеке текстуалног програмског језика исцртава елементе 2Д графике; употребљава петље и генератор насумичних бројева за исцртавање сложенијих облика; планира, опише и имплементира решење једноставног проблема.Ключевые слова:
Pygame / текстуални програмски језик / 2Д графикаСвидание:
2021Издатель:
- Министарство просвете Републике Србије
Ури:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1975505/818/os7-informatika-i-racunarstvo-23-cas-boje-i-duz-1-cas-obrada-vezbanjehttps://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4751