Утврђивање градива
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Информатику и рачунарство (седми разред). Ученик ће бити у стању да: уз помоћ програмске библиотеке текстуалног програмског језика исцртава елементе 2Д графике; планира, опише и имплементира решење једноставног проблема; проналази и отклања грешке у програму; креира, уређује и структурира дигиталне садржаје који комбинују текст, слике, линкове, табеле и анимације.Кључне речи:
Pygame / текстуални програмски језик / звучни запис / слика / анимацијаДатум:
2021Издавач:
- Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2109922/818/os7-informatika-i-racunarstvo-32-cas-utvrdjivanje-gradivahttps://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4765