DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Метаболизам, систематизација

Thumbnail
2021
25. Metabolizam, sistematizacija, B3.png (206.1KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: анализира главне метаболичке путеве и њихову улогу у одржавању равнотеже производње и потрошње енергије на нивоу ћелије и организма.
Cuvinte cheie:
метаболизам / катаболизам / анаболизам / ћелијско дисање / гликолиза / Кребсов циклус / β-оксидација масних киселина / глиоксилатни циклус / глуконеогенеза / транспортни ланац електрона
Autori:
Ана Маринковић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1881863/623/ss3-biologija-25-cas-metabolizam-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4811
nivel de educatie:
Гимназија
Grad:
3. разред
Limba:
sr
Curs general:
Биологија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1881863/623/ss3-biologija-25-cas-metabolizam-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4811

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback