DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Исказивање наредби, предлога и савета (Reported questions and advice), обрада и утврђивање

Thumbnail
2020
25.jpg (60.17Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (7. разред). Ученик ће бити у стању да: разуме уобичајене молбе и захтеве и реагује на њих; упути уобичајене молбе и захтеве; користи индиректни говор уз наредбе и молбе.
Keywords:
Индиректне наредбе и молбе / Don’t speak to us like that. / They told me… / Cook it in butter. / I advised her to …
Authors:
Јелена Кимчетић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1994008/612/os7-engleski-jezik-25-cas-iskazivanje-naredbi-predloga-i-saveta-reported-suquestions-and-advice-obrada-i-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4859
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
7. разред
Language:
sr
Course general:
Енглески језик
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1994008/612/os7-engleski-jezik-25-cas-iskazivanje-naredbi-predloga-i-saveta-reported-suquestions-and-advice-obrada-i-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4859

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback