DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Описивање прошлих и садашњих радњи (The Present Simple – passive, The Past Simple...).., утврђивање

Thumbnail
2020
28.jpg (59.46Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (7. разред). Ученик ће бити у стању да: размени појединачне информације и/или неколико информација у низу које се односе на радње у прошлости и садашњости; користи пасив у простим глаголским временима.
Fjalë kyçe:
Пасивни облик глагола у простим временима (Present Simple, Past Simple, Present Perfect) / Emails are sent by Sam. / A mistake was made. / The tablet has not been used by her.
Autor:
Љубомир Сушић
Datë:
2020
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2035378/612/os7-engleski-jezik-28-cas-opisivanje-proslix-i-sadasnjix-radnji-the-present-simple-passive-the-past-simple
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4873
Niveli i arsimit:
Други циклус основног образовања
Gradë:
7. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Енглески језик
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2035378/612/os7-engleski-jezik-28-cas-opisivanje-proslix-i-sadasnjix-radnji-the-present-simple-passive-the-past-simple
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4873

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime