Prikaži jednostavan zapis predmeta
Описивање радње у садашњости, прошлости. Изражавање припадања и поседовања..., обрада и утврђивање
dc.creator | Слободан Живковић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T19:57:30Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T19:57:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1680173/615/os8-engleski-jezik-4-cas-opisivanje-radnje-u-sadasnjosti-proslosti-izrazavanje-pripadanja-i-posedovanja | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4897 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (8. разред). Ученик ће бити у стању да: тражи и саопшти мишљење, слагање/ неслагање и даје кратка образложења; | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.language | en | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | Stative verbs (think, guess, suppose, agree, disagree, believe, mean, promise…) | sr |
dc.subject | I guess/suppose we should never learn anything by heart. | sr |
dc.subject | I agree/disagree. So do I. / Well, I don’t. | sr |
dc.subject | (Интер)културни садржаји: поштовање основних норми учтивости у комуникацији са вршњацима и одраслима; | sr |
dc.title | Описивање радње у садашњости, прошлости. Изражавање припадања и поседовања..., обрада и утврђивање | sr |
dc.type.coursegeneral | Енглески језик | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 8. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Описивање радњи у садашњости. Описивање радњи у прошлости. Изражавање мишљења. | sr |