DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Описивање радње у садашњости, прошлости. Изражавање припадања и поседовања..., обрада и утврђивање

Thumbnail
2020
04.jpg (54.06Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (8. разред). Ученик ће бити у стању да: тражи и саопшти мишљење, слагање/ неслагање и даје кратка образложења;
Кључне речи:
Stative verbs (think, guess, suppose, agree, disagree, believe, mean, promise…) / I guess/suppose we should never learn anything by heart. / I agree/disagree. So do I. / Well, I don’t. / (Интер)културни садржаји: поштовање основних норми учтивости у комуникацији са вршњацима и одраслима;
Аутори:
Слободан Живковић
Датум:
2020
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1680173/615/os8-engleski-jezik-4-cas-opisivanje-radnje-u-sadasnjosti-proslosti-izrazavanje-pripadanja-i-posedovanja
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4897
Квалификација:
Други циклус основног образовања
Разред:
8. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Енглески језик
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1680173/615/os8-engleski-jezik-4-cas-opisivanje-radnje-u-sadasnjosti-proslosti-izrazavanje-pripadanja-i-posedovanja
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4897

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања