DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Рекомбинације, обрада

Thumbnail
2021
37. Rekombinacije, obrada, SS4.png (229.7Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (други разред). Ученик ће бити у стању да: повеже Менделове законе наслеђивања са карактеристикама мејотичке поделе хромозома, посебно на примерима генетике човека; разликује генетичку и фенотипску варијабилност; прикупи, прикаже и тумачи податке добијене истраживањем.
Кључне речи:
рекомбинације / хомологи хромозоми / мејоза / кросинг-овер, crossing-over / везани гени / везано наслеђивање, корелативно наслеђивање / мапирање гена / растојање између гена
Аутори:
Милана Вукашиновић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2030474/626/ss4-biologija-37-cas-rekombinacije-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5017
Квалификација:
Гимназија
Разред:
2. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2030474/626/ss4-biologija-37-cas-rekombinacije-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5017

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања