DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Хеленистичке монархије, прожимање цивилизација, обрада

Thumbnail
2020
25. Helenističke monarhije, prožimanje civilizacija, obrada, IST1.png (202.6Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (први разред). Ученик ће бити у стању да: анализира узрочно-последичне везе и идентификује их на конкретним примерима; анализира историјске податке и идентификује особености, континуитет и промене у различитим појавама дугог трајања.
Keywords:
дијадоси / коалиције дијадоха / сукоби дијадоха / Држава Селеукида / Држава Антигонида / Држава Птолемеида / хеленизам
Authors:
Лука Урсулеску
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1830928/617/ss1-istorija-25-cas-xelenisticke-monarxije-prozimanje-civilizacija-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5082
Education Level:
Гимназија
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Историја
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1830928/617/ss1-istorija-25-cas-xelenisticke-monarxije-prozimanje-civilizacija-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5082

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback