DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Број 10, утврђивање

Thumbnail
2021
1.77.PNG (1.182Mb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (први разред). Ученик ће бити у стању да: прочита, запише, упореди и уреди бројеве прве стотине и прикаже их на бројевној правој; броји унапред и уназад и са прескоком; сабира и одузима два једноцифрена броја не записујући поступак; реши текстуални задатак са једном операцијом; прочита и користи податке са једноставнијег стубичног и сликовног дијаграма или табеле.
Keywords:
бројање / добројавање и одбројавање / писање и читање бројева / скуп / бројевни низ / структура броја / сабирање и одузимање
Authors:
Марија Стошић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1839353/802/os1-matematika-77-cas-broj-10-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/513
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1839353/802/os1-matematika-77-cas-broj-10-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/513

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback