DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Bosanski 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinski)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Ulogovati se
Pogledajte predmet 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte predmet
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte predmet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Креирање докумената у програму за обраду текста – обрада и вежба

Thumbnail
2021
TT5_18.png (567.0KB)
Grupa digitalnih resursa
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Pokažite puni zapis predmeta
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Технику и технологију (пети разред). Ученик ће бити у стању да: користи програм за обраду текста за креирање документа са графичким елементима.
Ključne riječi:
креирање документа / програм за обраду текста / форматирање
Autori:
Снежана Дакић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1908886/814/os5-texnika-i-texnologija-18-cas-kreiranje-dokumenata-u-programu-za-obradu-testa-obrada-i-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5178
Kvalifikacija:
Други циклус основног образовања
Stepen:
5. разред
Jezik:
sr
Opći kurs:
Техника и технологија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1908886/814/os5-texnika-i-texnologija-18-cas-kreiranje-dokumenata-u-programu-za-obradu-testa-obrada-i-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5178

Pošaljite povratne informacije

 

 

Sav dspaceGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviSubjektiOva Grupa digitalnih resursaAutoriNasloviSubjekti

Statistika

Pogledajte statistiku upotrebe

Pošaljite povratne informacije