DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Одређивање емпиријске и молекулске формуле једињења, обрада

Thumbnail
2021
41. Određivanje empirijske i molekulske formule jedinjenja, obrada, H1.png (201.3Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Хемију (први разред). Ученик ће бити у стању да: анализира односе количине супстанце, броја честица и масе супстанце; образлаже значај квантитативних односа у хемијским системима; изводи стехиометријска израчунавања на основу задатих података.
Keywords:
емпиријске формуле / молекулске формуле / закон вишеструких масених односа / закон сталних масених односа / стехиометријска рачунања
Authors:
Дејан Јовић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2020044/617/ss1-xemija-41-cas-odredjivanje-empirijske-i-molekulske-formule-jedinjenja
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5262
Education Level:
Гимназија
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Хемија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2020044/617/ss1-xemija-41-cas-odredjivanje-empirijske-i-molekulske-formule-jedinjenja
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5262

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback