DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Комптонов ефекат. Корпускаларно-таласни дуализам светлости

Thumbnail
2021
Fiz4_18-cas.jpg (103.0Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Физику (четврти разред гимназије). Ученик ће бити у стању да: користи научни језик физике за описивање физичких појава; повезује таласна и корпускуларна својства честица (фотона, електрона) и наводи појаве које то потврђују.
Keywords:
светлост / Комптонов ефекат / корпускаларно-таласни дуализам светлости / фотон / електрон / таласна дужина / енергија фотона / маса фотона / импулс фотона / Закон одржања енергије / Закон одржања импулса
Authors:
Соња Ковачевић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1766134/626/ss4-fizika-18-cas-komptonov-efekat-korpuskalarno-talasni-dualizam-svetlosti
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5522
Education Level:
Гимназија
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Физика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1766134/626/ss4-fizika-18-cas-komptonov-efekat-korpuskalarno-talasni-dualizam-svetlosti
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5522

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback