DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Комптонов ефекат. Корпускаларно-таласни дуализам светлости, утврђивање

Thumbnail
2021
Fiz4_19-cas.jpg (124.6Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Физику (четврти разред гимназије). Ученик ће бити у стању да: користи научни језик физике за описивање физичких појава; повезује таласна и корпускуларна својства честица (фотона, електрона) и наводи појаве које то потврђују.
Ključne reči:
светлост / Комптонов ефекат / корпускаларно-таласни дуализам светлости / фотон / електрон / Закон одржања енергије / Закон одржања импулса / таласна дужина / енергија фотона / импулс фотона / таласна природа светлости / честична природа светлости / Јунгов експеримент
Autori:
Немања Момчиловић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1756442/626/ss4-fizika-19-cas-komptonov-efekat-korpuskularno-talasni-dualizam-svetlosti-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5523
Kvalifikacija:
Гимназија
Razred:
4. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Физика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1756442/626/ss4-fizika-19-cas-komptonov-efekat-korpuskularno-talasni-dualizam-svetlosti-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5523

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja