DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Честично-таласни дуализам. Де Брољева хипотеза

Thumbnail
2021
Fiz4_21-cas.jpg (114.1Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Физику (четврти разред гимназије). Ученик ће бити у стању да: користи научни језик физике за описивање физичких појава; повезује таласна и корпускуларна својства честица (фотона, електрона) и наводи појаве које то потврђују.
Кључне речи:
честично-таласни дуализам / Де Брољева хипотеза / таласна својства честица / корпускуларна својства честица / фотон / импулс фотона / електрон / експеримент Девисона и Џермера
Аутори:
Немања Момчиловић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1766149/626/ss4-fizika-21-cas-cesticno-talasni-dualizam-de-broljeva-xipoteza
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5524
Квалификација:
Гимназија
Разред:
4. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Физика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1766149/626/ss4-fizika-21-cas-cesticno-talasni-dualizam-de-broljeva-xipoteza
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5524

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања