DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дифракција електрона, електронски микроскоп

Thumbnail
2021
Fiz4_22-cas.jpg (112.0Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Физику (четврти разред гимназије). Ученик ће бити у стању да: користи научни језик физике за описивање физичких појава; повезује таласна и корпускуларна својства честица (фотона, електрона) и наводи појаве које то потврђују.
Fjalë kyçe:
честично-таласни дуализам / Де Брољева хипотеза / таласна својства честица / електрон / дифракција електрона / микроскоп / електронски микроскоп
Autor:
Ана Марковић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1794110/626/ss4-fizika-22-cas-difrakcija-elektrona-elektronski-mikroskop
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5525
Niveli i arsimit:
Гимназија
Gradë:
4. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Физика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1794110/626/ss4-fizika-22-cas-difrakcija-elektrona-elektronski-mikroskop
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5525

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime