DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дељење бројем 5, утврђивање

Thumbnail
2021
m2.44.PNG (304.8KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (други разред). Ученик ће бити у стању да: користи појмове чинилац, производ, дељеник, делилац, количник, садржалац; усмено множи и дели у оквиру прве стотине; реши текстуални задатак постављањем израза са највише две рачунске операције и провери тачност решења.
Cuvinte cheie:
дељење / таблица дељења / таблично дељење / веза множења и дељења / усмено дељење
Autori:
Милица Ђорђевић
Биљана Косановић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1985460/597/os2-matematika-116-cas-deljenje-brojem-5-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5889
nivel de educatie:
Први циклус основног образовања
Grad:
2. разред
Limba:
sr
Curs general:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1985460/597/os2-matematika-116-cas-deljenje-brojem-5-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5889

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback