DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сабирање и одузимање до 1000, провера знања

Thumbnail
2021
3m.51.jpg (84.89Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: изврши четири основне рачунске операције, писмено и усмено (до 1000); израчуна вредност бројевног израза са највише три рачунске операције, реши проблемски задатак користећи бројевни израз или једначину.
Keywords:
сабирање / одузимање / вредност бројевног израза / текстуални задаци / аритметичка правила / примена аритметичких правила / зависност резултата од промена компоненти
Authors:
Радоје Здравковић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1929213/600/os3-matematika-96-cas-sabiranje-i-oduzimanje-do-1000-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6162
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
3. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1929213/600/os3-matematika-96-cas-sabiranje-i-oduzimanje-do-1000-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6162

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback