DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Чаробна фрула“ (избор) Бора Дугић, слушање музике, обрада

Thumbnail
2020
МК3_3.png (509.6Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Музичку културу (3. разред). Ученик ће бити у стању да: опише своја осећања у вези са слушањем музике; наведе особине тона и основне музичке изражајне елементе; разликује инструменте по боји звука и изражајним могућностима; повезује карактер дела са избором инструмента и музичким изражајним елементима.
Keywords:
„Чаробна фрула“, Б. Дугић (избор) / музички инструмент – фрула / музика и здравље / темпо / слушање композицијa различитог карактера / елементи музичке изражајности
Authors:
Душка Рајчић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1650853/600/os3-muzicka-kultura-3-cas-carobna-frula-izbor-bora-dugic-slusanje-muzike
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/666
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
3. разред
Language:
sr
Course general:
Музичка култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1650853/600/os3-muzicka-kultura-3-cas-carobna-frula-izbor-bora-dugic-slusanje-muzike
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/666

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback