Ја и други у мојој школи
Опис:
По својој природи изборни програм Грађанско васпитање највећи утицај има на развој компетенције за Одговорно учешће у демократском друштву. Доприноси и развоју осталих међупредметних компетенција. Овим ресурсом се остварују сазнајни, вољни и емоционални исходи код ученика. Развој уеничких компетенција се постиже не само садржајима курса него и начином на који се садржаји остварују. Овај курс је доступан за онлајн коришење наставницима, ученицима и родитељима или свакоме ко жели самостално да учи. Он омогућава хибридни модел наставе и учења. Обзиром да је намењен ученицима старости око 7 година, препорука је да се ради и у учионици која подразумева подршку учитеља и вршњака. Део сваке теме садржи упутства и за непосредан рад са учитељем и вршњацима. По својој природи изборни програм Грађанско васпитање највећи утицај има на развој компетенције за Одговорно учешће у демократском друштву. Доприноси и развоју осталих међупредметних компетенција. Овим ресурсом се остварују сазнајни, вољни и емоционални исходи код ученика. Развој уеничких компетенција се постиже не само садржајима курса него и начином на који се садржаји остварују. Овај курс је доступан за онлајн коришење наставницима, ученицима и родитељима или свакоме ко жели самостално да учи. Он омогућава хибридни модел наставе и учења. Обзиром да је намењен ученицима старости око 7 година, препорука је да се ради и у учионици која подразумева подршку учитеља и вршњака. Део сваке теме садржи упутства и за непосредан рад са учитељем и вршњацима. По својој природи изборни програм Грађанско васпитање највећи утицај има на развој компетенције за Одговорно учешће у демократском друштву. Доприноси и развоју осталих међупредметних компетенција. Овим ресурсом се остварују сазнајни, вољни и емоционални исходи код ученика. Развој уеничких компетенција се постиже не само садржајима курса него и начином на који се садржаји остварују. Овај курс је доступан за онлајн коришење наставницима, ученицима и родитељима или свакоме ко жели самостално да учи. Он омогућава хибридни модел наставе и учења. Обзиром да је намењен ученицима старости око 7 година, препорука је да се ради и у учионици која подразумева подршку учитеља и вршњака. Део сваке теме садржи упутства и за непосредан рад са учитељем и вршњацима. Циљ је подстицање развоја личности која је одговорна према својим правима и правима других, отворена за договор и сарадњу и спремна да активно учествује у животу школске заједнице, уважавајући принципе, процедуре и вредности демократског друштва.Кључне речи:
развој личности / школска заједница / заједница / демократско друштвоДатум:
2023Издавач:
- Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.gov.rs/course/view.php?id=2106https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6845