DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Мудл учионице
  • Мудл курсеви
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Мудл учионице
  • Мудл курсеви
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Једначине и неједначине

No Thumbnail
Collections
Мудл учионице
Metadata
Show full item record
Description:
Кроз овај курс ученици ће имати прилику да се упознају и савладају основне рачунске операције у скупу рационалних бројева као и да увежбају те операције уз коришћење њихових својстава. такође, кроз курс ученици ће бити оспособљени да састављају разне изразе са рационалним бројевима и израчунавају бројевне вредности израза. Потом ће се упознати и решавати једначине и неједначине у скупу рационалних бројева као и њихову примену на текстуалне и проблемске задатке. Овај курс омогућава приступ ресурсима свуда где постоји интернет, без обзира на географску локацију, као и могућност самосталног учења и праћења напретка.
Keywords:
једначине / неједначине / рационални бројеви
Authors:
Ана Станковић
Date:
2023
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.gov.rs/course/view.php?id=2115#section-2
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6857
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
6. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.gov.rs/course/view.php?id=2115#section-2
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6857

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback