DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ја и други, утврђивање

Thumbnail
2020
SON1-17.jpg (69.88Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Свет око нас (први разред). Ученик ће бити у стању да: препозна и искаже радост, страх, тугу и бес уважавајући себе и друге; се понаша тако да уважава различитости својих вршњака и других људи; правовремено и примерено ситуацији искаже своје основне животне потребе за храном, водом и одласком у тоалет.
Keywords:
oсновна осећања (радост, страх, туга и бес) / основне животне потребе / сличности и разлике (по полу, по старости, по способностима, по интересовањима) / уважавање различитости
Authors:
Наташа Богдановић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1740173/802/os1-svet-oko-nas-17-cas-ja-i-drugi-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/721
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Свет око нас
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1740173/802/os1-svet-oko-nas-17-cas-ja-i-drugi-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/721

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback