DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Мали ђачки валцер“ , обрада

Thumbnail
2022
МК4_27.png (509.5Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Музичку културу (4. разред). Ученик ће бити у стању да: пева и свира по слуху и са нотног текста песме различитог садржаја и расположења; поштује договорена правила понашања при слушању и извођењу музике; опише своја осећања у вези са слушањем музике;
Keywords:
„Мали ђачки валцер“, Н. Херцигоња, обрада / певање песама из нотног текста / тактирање у 3/4 такту / музичка игра / „На лепом плавом Дунаву“, Ј. Штраус, обрада / „Валцер у а-молу“, Ф. Шопен, обрада / покрет уз музику
Authors:
Снежана Бајић
Date:
2022
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2628274/811/os4-muzicka-kultura-27-cas-mali-djacki-valcer-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/811
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Музичка култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2628274/811/os4-muzicka-kultura-27-cas-mali-djacki-valcer-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/811

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback